• Okładka
 
1. FILOZOFIA I PSYCHOLOGIA EDUKACJI(3)
Natalia WYDOLOB
Serhij RYK
 
2. PSYCHOLOGICZNE, PEDAGOGICZNE I ORGANIZACYJNE WARUNKI DLA WPROWADZENIE EUROPEJSKICH STANDARDÓW SZKOLNICTWA WYŻSZEGO(27)
Ekaterina VLASENKO, Elena CHUMAK
Marjana ZAJEC
V.V. KRIVTSOV, M.M. KOZYAR, S.A., PRIYMAK, V.V. KRIVTSOV
Оlena LOPUTKO
Wolodymyr TOMASZEWSKYI
Olga SHEVCHENKO, Larysa SLUCHAYNA, Nataliya ALEKSANDROVA
 
3. EDUKACJA WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE: INTEGRACJA, IDENTYFIKACJA, SYNTEZA(104)
Olga VYGOVSKAYA
Oksana RUDA
Valentyna SLEPCHUK
Tatiana TERNAVSKA
Anna UDOWICZENKO, Swietłana OSTAPENKO
 
4. PROBLEMY METODY W PSYCHOLOGII I NAUKACH HUMANISTYCZNYCH - APSEKTY TEORETYCZNE I HISTORYCZNE(165)
Swietłana LITWIN-KONDRATYUK
Orap MARINA
Tamara YATSENKO, Olena POLYANYCHKO, Oleksandra PEDCHENKO
 
5. KOLEJNOŚĆ SZKOLNICTWA ŚREDNIEGO I WYŻSZEGO JAKO NORMA EUROPEJSKA(204)
Natalia DAСENKO
Natalia MELNIK
Irina CUHOPARA

Back to top